Vi använder Cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.
IBF Dalen
Innebandy
IBS Herr DIV 2
Bemanning UFF 5-7 okt
2018-10-04 02:27

Killar bemanning för helgen. 
En del pusslande för att få till det men landade i två pass efter varandra. Någon som har synpunkter få lägga schema nästa år ;)
Byten sker endast undantagsvis, när det är löst meddelar ni mig som lägger in i schemat och meddelar kansliet. 
Sek låter ni ligga framme, pengar och tagg för att låsa upp överlämnas till hallvärd för kommande pass/dag som har huvudansvaret = värdens ord gäller.
Har ni för mycket pengar i kassan ringer hallvärden och löser det, har ni slut på fika ringer hallvärden osv. Obs hellre för lite i fiket än för mycket, brukar bli mkt kvar när helgen är över.
Allt som behövs hämtas ut torsdag kväll och det som är kvar körs tillbaka till söndag efter sista matchen. Städa hallen innan ni går hem så det inte skall börja göras på morgonen. Kolla att dörrar låses när ni går hem.

Lägger även ut på facebook och mailar ut till samtliga, hela excelfilen med bemanning och spelschema.IBS H2 UFF bemanning Vildmanna UFF 2018.xlsx »

Sekretariat säsongen 2018/19
2018-09-20 19:39
Nu finns sekretariatslista med information och arbetsfördelning under fliken dokument, ni ansvarar själva för att byta om ni inte kan ordna ert eget pass. Fullständig lista med kontaktuppgifter skickas ut i facebook-gruppen. Om ni har några frågor eller synpunkter, kontakta Ylva Johansson, 070-2539853 alt ylva.johansson6707@gmail.com,

Kort info
2018-08-29 17:04

Kort sammanfattning från spelarmötet 27 augusti

 

Vill börja med att hälsa alla välkomna framförallt alla nytillkomna båda nya och gamla bekantskaper. Superkul att få spendera ytterligare en säsong med er.Vi har en rolig säsong framför oss som börjar redan 31 augusti med Scandic cup.

 

Kort genomgång av ekonomin så vill jag börja med att berömma er för fjolårets arbetsinsatser. Vi har vänt ett negativt resultat från säsongen 16/17 – 10 000 till ett positivt resultat om 33 000 kr vilket gör att vi har en kassa om lite drygt 23 000 kr.

 

Lagd budget landar på plus minus noll med bibehållen kassa, nu är vi några fler spelare än budgeterat men samtidigt får vi lite mer matcher och därmed kostnader i Div 2 så det torde gå jämt ut. Men det krävs ändå att samtliga ställer upp på lagjobb och tar på sig extra jobb när tillfälle ges. Vi har ngr obligatoriska jobb från klubben, sälja Dalen häften, läktarbyggen, Scandic cup och Floorball Festival.

 

Vi gick igenom genomförda arbeten under fjolåret, det är inte ok att inte alla tar på sig jobb när tillfälle ges. De som jobbat minst har jobbat 2 ggr och de som jobbat mest har registrerat 6 tillfällen. De flesta har jobbat 4 ggr vilket motsvarar Scandic cup och tre läktarbyggen. Önskvärt om vi alla kunde ställa upp lika mkt kommande säsong som den lagmedlem ni är.

 

Vi uppdaterade kontaktuppgifter i SportAdmin, ni som inte var närvarande har som eget ansvar att det är korrekta uppgifter i systemet. Ta upp det på en träning med mig eller Fredrik så kollar vi snabbt att allt stämmer.

 

Så alla har klart för sig vad som gäller så är vi i runda slängar 24 spelare anmälda till laget.

Vi är ett seniorlag vilket innebär att det ställs lite högre krav på er som individer, för att allt ska fungera så måste ni ta ert ansvar att anmäla er till match komma i tid på träningar osv.
Slutligen så speltid avgörs av en kombination av allt ovan, träningsnärvaro och kvalitet.

 

Mats & Fredrik

Information
2017-10-10 18:08
För att få lite styr på kallelser och lagjobb så gäller följande.
Dyker man inte upp på lagjobb = spelar inte följande match.
Lag jobb där man kommer sent, går tidigt eller kommer på fel tid = spelar inte följande match.
Har man åtaganden eller är bortrest så byter man med lagmedlemmar eller hittar annan ersättare. Kompis, föräldrar, eller syskon
Har man fått kallelse till match men inte svarar i tid kallas ersättare in = spelar inte nästa match.
Svarat på kallelse men inte dyker upp på matchen = spelar inte följande match
Enkelt eller hur ;)
Fika- och sekretariatslista 17/18
2017-09-17 21:45
Nu finns fika- och sekretariatslista med information och arbetsfördelning under fliken dokument. Fullständig lista med kontaktuppgifter har även skickats ut i facebook-gruppen. Om ni har några frågor eller synpunkter, kontakta Ylva Johansson, 070-2539853 alt ylva.johansson6707@gmail.com
Fika- och sekretariat 2016/2017
2016-10-23 22:03
Nu finns fika- och sekretariatslista med information och arbetsfördelning under fliken dokument. Fullständig lista med kontaktuppgifter kommer att skickas ut i facebook-gruppen. Om ni har några frågor eller synpunkter, kontakta Ylva Johansson, 070-2539853 alt ylva.johansson6707@gmail.com
Kommande matcher
Spelade matcher
Lör 3/11 12:00
3 - 6  
Ons 31/10 21:00
Lör 27/10 15:30
7 - 8  
Fre 19/10 19:30
7 - 2  
Sön 14/10 11:30
4 - 6  
Mån 8/10 20:00
13 - 5  
Kommande aktiviteter
Nyheter från föreningen
IBF Dalen, 27/09 13:37 
IBF Dalen, 20/09 11:36 
IBF Dalen, 16/05 11:55 
IBF Dalen, 30/04 10:08 
IBF Dalen, 13/02 14:45 
 
 
Våra huvudsponsorer: